November 20, 2010

jangan belajar di bilik tidur

kalau anda da biasa belajar kat bilik tidur,

belajarlah, nk belajar atas katil pun boleh...

aku selalu buat camni, maklumla bilik tidur kolej kecik...


bebudak bawah umur xboleh belajar kat bilik tidur okay~

(mara la budak2 kecik kat aku nanti)

sila la klik sini untuk keterangan lebih lanjut


bila mak bapak da bagi kepercayaan tu,

sila la gunekan dengan sewajarnya..

xkesian ke tgk mak bapak korang ni.. 

ingatlah ada yang lebih mengetahui ape yang anda buat sorok2 tu...


ibu bapa dinasihatkan tarbiah anak2

(like this) - oh ini bukan facebook, xboleh main like2


manusia akhir zaman~


layan ni lagi best..

bagai cendawan tumbuh selepas hujan



4 comments:

Musafir Melayu said...

Assalamualaikum

Em, amat setuju.

Tapi terkejut bukan? Kalau melihat pada usia dimana mereka terlanjur.

Terlalu muda.

=="

anDi said...

jangan belajar di bilik tidur, kelak kau akan tertidur. macam biasa~ haha

nur hidayah said...

waalaikumsaam

musafir: sangat terkejut...dlu aku kecik2 sebaya mereka xpernah tau pun pasal mende2 ni

andi: hoho mende tu ak da byk kali lalui

NOOR FATIN said...

ya allah, tak sangka.

moga2 keluarga kita dihindarkan dari semua ini..amin..