February 11, 2012

harapkan pagar, pagar makan sendiri...

dear diary,
masuk ni sudah 2 bulan saye berpagaran di gigi.
gigi saya nampak shinning, silau mata memandang, dan xmelekat dek magnet
(okay siyes saya try dengan magnet)

okey ni gigis saya y comelsss. gigi bungsu y bawah tu memang sukahati dia je nak kua camne...
si bungsu ni memang keras kepala... xikut direction yang betul. ikut skati kau lah nk kuar camne, mama xkisah dah.. mama redha...

saye kene berpisah dengan 4 batang gigis yang comels untuk dipagarkan...
inilah rupa gigi pagar first day...


yeah sangat sakit di malam pertama... siang2 xsakit...
siyes tak sakit. siap makan keropok ag.. bila da sampai malam, nak sentuh gigi sendiri pun sakit.


bulan ke2 kaler hijau.. tak banyak perubahan pun..
gigi bahagian atas sebelah sitaring da berkerjasama.. mereka da bersama2... ok la ni.. happy :)
memandangkan appointment saya ditunda oleh dokter tu sendiri... gigi saya untuk bulan ke3 masih lagi bergerak...

move it! move it!



okay.. ni gigi untuk bulan ke3, mereka beri kerjasama untuk bergerak kekiri dan kekanan.
jiran si taring sudah mesra dengan taring.. yeah

next appointment nak pilih kaler pink.. ahaks







harap gigi bungsu yang mereng itu tak keluar lagi sebelum appointment saya, xnak buat surgery dulu... oh please...




*mereng dalam bahasa jawa = senget


2 comments:

Dina Ch Bursa said...

Dayah..nie dina..aku nak tanyew, mahal x kos ikat gg tue? aq ade lah juga pasang angan2 nk buat~~

nur hidayah said...

ohoh sila nantikan dalam post terbaru aku ek... :P
harga ni ikut tempat..