January 28, 2009

main rogol2

KUALA LUMPUR: Jika selama ini main ‘masak-masak atau main kahwin-kahwin’ begitu sinonim dengan kanak-kanak, namun pengakuan tiga murid sekolah rendah yang terjebak dalam permainan ‘main rogol-rogol’ sangat menggemparkan.

‘Permainan’ yang bertitik tolak daripada ketagihan menonton VCD lucah itu mendorong kanak-kanak bawah umur terbabit ghairah mencuba melakukan hubungan seks walaupun sesama saudara terdekat.

Lebih memeranjatkan apabila murid sekolah rendah seawal usia 10 tahun itu tergamak menjadikan adik perempuan serta kakak dan adik saudara sebagai bahan eksperimen melakukan perbuatan terlarang terbabit.

Perkara itu didedahkan Timbalan Pengerusi Pertubuhan Sahabat Insan dan Iman Malaysia, Ahmadi Baharudin, yang memberikan kaunseling kepada sekumpulan murid sekolah rendah yang dihantar untuk pemulihan akhlak dan akidah di sebuah pusat dakwah di Banting, Selangor, baru-baru ini.

Dalam temu bual pada sesi kaunseling itu, katanya, tiga murid lelaki, masing-masing berusia 11 tahun dan seorang berumur 10 tahun, membuat pengakuan jujur mengenai keterlanjuran mereka melakukan zina akibat terangsang selepas menonton VCD lucah.


Katanya, seorang daripada murid terbabit yang dikenali sebagai Amir, 11, mendakwa gagal mengawal nafsu sebelum mencabul kehormatan adik kandung sendiri berusia enam tahun.

“Amir yang berasal dari pinggir ibu kota mendakwa kerap menonton VCD lucah yang akhirnya mendorong dia menjadikan adik kandung sendiri sebagai mangsa pemuas nafsu.

“Saya diberitahu ketika kejadian, Amir menonton VCD lucah bersama rakan di rumah ketika ibu dan bapa keluar bekerja,” katanya.

Akibat tidak dapat mengawal gelojak nafsu, Amir menarik adiknya masuk ke bilik sebaik rakan beredar.

“Adiknya yang berusia enam tahun tidak mampu berbuat apa-apa berikutan si abang lebih ‘pandai’ akibat terpengaruh dengan perbuatan dalam VCD lucah. Malah, dia memberitahu, perbuatan terbabit sekadar ‘main rogol-rogol’ saja,” katanya.

Beliau berkata, perbuatan tidak bermoral kanak-kanak terbabit hanya diketahui ibu bapanya selepas adik perempuan mengadu mengenai perlakuan jijik si abang.

“Amir memberitahu dia dipukul teruk dan tidak dibenar keluar rumah serta bergaul dengan rakan hingga dihantar ke pusat itu untuk mendapat bimbingan,” katanya.

Ahmadi berkata, Amir mendakwa mudah mendapatkan VCD lucah daripada rakan selain membelinya di pasar malam berhampiran dengan menggunakan wang saku pemberian ibu bapa.

Seorang murid yang dikenali sebagai Ashraf, 10, pula mengaku melakukan perbuatan ‘main rogol-rogol’ itu bersama kakak saudaranya yang berusia 12 tahun dan puncanya juga sama iaitu pengaruh VCD lucah.

“Ashraf memberitahu, ketika kejadian dia dan kakak saudaranya menonton VCD lucah bersama selama dua jam sebelum kanak-kanak perempuan itu mengajaknya ke bilik,” katanya.

Selepas itu, katanya, mereka melakukan aksi sama seperti dalam VCD berkenaan selama lima minit sebelum dilihat bapa tiri Ashraf yang pulang ke rumah.

Seorang lagi murid berusia 11 tahun dikenali sebagai Kamal terjebak dengan aktiviti ‘main rogol-rogol’ bersama adik saudaranya.

Kanak-kanak berkenaan yang tinggal di ibu negara mendakwa terpengaruh melakukan seks selepas menonton VCD lucah yang dipinjam daripada rakan.

Pengakuan jujur ketiga-tiga murid terbabit yang dirakamkan menggunakan perakam video dianggap gejala sosial memeranjatkan berikutan membabitkan kanak-kanak belum baligh.

sumber: Harian metro 25 Julai 08

astaghfirullah...ape nk jadi...budak kecik y blm baligh camni pun da terel bab2 cani...

12 comments:

anDi said...

gle terel~! seingat ak ketika berusia 11 tahun. mmg tak tahu ape2 lagi. adeii ape nak jadi. duniaaaaa

nur hidayah said...

yaaa aku pong...budak skrg ni da ada improvement

cik ateen said...

ishh2..
tulaa..cd lucah tu kna hapukan..
btol x??
huhuhu

nur hidayah said...

yeahhh aku sukung anda aten
tp bile da hapuskan....
ko tgk la macam kat indon tuh
diorg wat demonstrasi sbb ada pihak wat anti-porno
diorg xpuas ati
nk gak mende tuh ada kat indon
buduss sungguh

cato;patchi said...

eh rogol tu ape? tak paham aa. eheheheh

^_^v

fina. said...

eeeuuww. apeni.
adoih. aku wktu time2 tu mmg buta ah bab2 ni.
ish, payah kan skarang.
kalau kecik cmtu besa camane?
takutnyee.

eizaz said...

huyyoo..
cmne ar kcik2 da jd cmni..
dlu siap ade ure2 kate nk adekan pendidikan seks kat tadika..
paleotak die ar.
konon nk tiru jepon.
kang btl2 jd cm jepon,bsepah cd2 malaysia lak

nur hidayah said...

hohoho kpd cato; ait xpaham ke kak? huhu
itulah y dinyatakan kat paper tuh
susah nk cayer
tp ni lah budak zaman skrg nih

cato;patchi said...

hehe takdelah gurau je


budak2 ni baye adik2 ku, risau pulok. T_T

nur hidayah said...

huhuhu silelah jaga adik2 anda sebaiknya...
yaaa kem salam kat adik2 ek
huhuhu da lame xdgr kaba berita...dan anda juga
semuga sihat slalu
*(sempat lak wat ucapan)

abid abdi said...

inilah tugas kita sebagai seorng yang sedar dan faham. sesama kita benteras gejala tidak sehat demi menjaga agama nusa dan bangsa...

nur hidayah said...

hohoho aku xpaham btl la
korg suke ek bace bab2 ni...
kumen kat sini paling banyak
=P