February 14, 2009

14 februari = valentine

yaaa.... kepada mereke2 semua y bekenaan
huhu
kebetulan aku balik uma tarikh nih
anda nk cakap aku nih sambut valentine ho??

saya tujukan msg ni kepada encek abg saya.....
saya pulang ke rumah bunda bukan kerana valentine..
mahupun rindu kpd anda...
tp sy mahu jumpe jojo
ekeke
jojo c cumel aka kekasih barukuh
yeah....

jojo
c jojo y bahagia dgn stokin aku..wakaka



Photobucket
cik kucen d library.. y tlampau manje kpd sesiapa y melayannya..hohoho

dan skali lagi saya mahu ingtkan kepada mereka y bkenaan
saya tidak menyambut valentine
saya menentang valentine sekeras2nya!!!!
auummm

Photobucket

4 comments:

anDi said...

hahaha. pengotor betul kucen ko.
lipas takut, stokin busuk bleh jd bantal peluk pulakk..hahaha

ouh kucen library tu mmg manje giler, slalu jugak ak bertegur sape ngn dia. heee.comel

nur hidayah said...

hohoho y anehnya...dia berada d dlm library
slalu kat lua je
btl2 kucem uitm nih

Firdaus said...

cute..

nur hidayah said...

huhuhu maceh kpd firdaus
ada iras2 mak dia kan?
(huhu mak dia pn aku xpena tgk)