March 5, 2009

mari bersiar2...lalala

yaaa utk sekian lamenye
aku da lame xmenjejakkan kaki ke office ayah ku
huhuhu

dulu beliau btugas d KL
skrg ni mintak tukau tempat lak
ke tempat lame
kat shah alam
yezza dulu time aku kecik2 penah la g sini
saje tgk bpk aku keje
hohoho

skrg ni....da lame aku xg sini
org lame masih ada
org pun ada
macam2 lak

masuk je department bpk aku
en.A: eh encik...sape ni? (tunjuk ke arah aku)
ms.A: muka pun tembam sama macam u...u bawak sape ni?
bpk ku: saya bwk amoi..hehe
aku: lol...(sengih je la y aku mampu)

tb2 bilik bpk aku d serbu oleh kawan2 beliau...
mule2 sorg....tb2 ramai lak y lalu
dush~~
xselese sungguh

bpk aku pun keluar la bilik g meeting
tinggal la aku sorg diri
dtg lak beberape org jejake (budak bilik sebelah)
jejaka 1: eh ni anaknya xxxxxx ke? (nama bpk ku dirahsiakan)
aku: iya
jejaka 1: blaja ke?
aku: iya (xnampak ke aku bawak beg skola ni)
jejaka 2: eh sape ni?
jejaka 1: anaknya xxxxxx la...
jejaka 2: dik abg nk ngurat ni..boleh x?
jejaka 3: xpe kan? hari ni hari jumaat..boleh kan?
aku: tny la abah..boleh ke x.... XD
jejaka 1: eh nk kene tny ke?
sambil blalu pergi meninggalkan aku

skrg ni mereka semua kat bilik meeting
busan2....
ngantuk
adeh.....

ps: da lame xupdate blog..huhuhu saje je meluahkan isi hati pagi ni.
lokasi: masih d office bapakkuh

No comments: