January 5, 2011

syurgaku?

berakhirlah zaman penjajahan aku kat office bapak aku.

tak payah merempat sane sini

skali skala aku merempat kolej laki, bagi kontrovesi rakan-rakan sebaya dan sekuliah.

akhirnya i dapat kolej setelah bersusah payah melayan karenah mawar yang macam ********** tu

dengan ini saya mengisytiharkan, mawar adalah jajahan saya yang seterusnya, gugurlah status NR aku...

harap dapat rumet yang baik... haha susah oh rumet cam harem~

buat mase ni aku tak pernah lagi experience rumet camtu...semua rumet baik-baik belaka :) miss u all lah :D

oh yaa..... ada 2 orang rumet saya same klas dengan saya..

terubat rindu sket :)

miss kakakikikuku dan miss norin. yeah rumet ku klasmet ku...

klas saya banyak kat intekma, harapan besar saya sem ni, semoga saya cepat kurus :P


ps: orang kata, rumahku syurga ku.... kalau kolejku ape lak ek? macam susah je nk jadikan mawar pegang title camtu...

2 comments:

Noor Fatin said...

bukan dah kurus dah ke? err..err

belajar rajin2! hehe

aNdi.Hanin::حنين said...

rajen2 berjalan ye ;D