December 7, 2010

My 1st GiveAway in 2011

saya sudah d tag oleh cik fatin.. thanx ya...
maka dengan rasminya, saya akan settleken tag ni dengan rasa bangga :D

ni banner giveaway tersebut

syarat2 giveaway ni adalah seperti berikut~
Uolss hanya perlu buat entry bertajuk "My 1st GiveAway in 2011"
Letak baner GA nie okai..letak taw dalam post entry dengan sidebar uolss..
Tag 3 orang..make sure yang kena tag tu tau k..nak tag lebih 3 orang pown takpe..macih banyak2..
Follow blog kita sebab senang kan nak tau pasal perkembangan dye..mane laa tau kalau tetibe je Fieza tutup awal GA nie..
Sape2 pown boleh join..terbuka pada lelaki dan perempuan..

hadiah dye sweet sangat 

Tarikh tutup: 26 February 2011

orang yang saya mahu tag adalah:

ain
azie
fateen

haaa jawab tau!! orang nk bagi giveaway tu, amek je! :P

oh ya..klik sini untuk anda follow blog fieza

5 comments:

Hafidzah Hafidz said...

macih sangat2 sebab join GA blog fieza..syarat semua , OKAI! heee..gud luck ea =)

Anonymous said...

ain tu kau refer kat aku ke org lain??

nur hidayah said...

fieza: wee thx

ain: hoho aku xkenal ain lain slain ko... da letak hyperlink da
tba2 post xde link la
xpaham la knp

Noor Fatin said...

gudluck dayah! hehe

soffya cik bulan said...

gud luck!
jom join GA ni jgk...mana thu ada luck nk mng tudung rozita che wan ;ilihan sndiri :)
http://soffya86.blogspot.com/2010/11/hijab-contest-dan-giveaway-by-soffya.html