July 3, 2009

pulanglah!! syuh2

Photobucket

ingin saya maklumkan kepada semua warga uitm
pulangla dengan segera ke uitm terchenta tu
xpuas2 ke cuti??
da 2bln lebih cuti nih
cepat cairkan otak
da lame sangat beku
kang xjalan payah lak
(pesanan ini utk anda dan diri saya juga)

selepas ini saya tidak dpt lagi on9
sebenarnya saya masih mahu o9 lagi
atas sebab:
1. bilek saya d uitm kedap wireless
2. saya memang xmempunya berok-band.
3. rumet saya xnk tumpangkan berok-band dia kpd saya (haha ni rekaan smate2)

mulai hari ni saya akan blaja bersungguh2
(warna pepel ikut tema uitm)

Photobucket

Photobucket
ni jalan utk masuk ke uitm
gamba indah ni d amek dari bilek aku. huhuhu

9 comments:

cik ateen said...

hahahaha..
selamat pulang laa utk kamoo..
bilek ko xkdp wireless laaa..
yg sebaris ngn ko bole jerr gna wireless..
konya bilek jer..
mst ade problem setting ngn laptop kowt..

nur hidayah said...

haha memandangkan dulu my, emy, hanin pun xleh gune
(siap bg name rumet)
memang sah kedap wireless
aku penah gune tenet lepas subuh je
tuh pun kejap
pastu taleh gune terus
haizz

NOOR FATIN said...

yeah~ slmt kembali doyot..hahah..
aku mggu depan.lalalala~

nur hidayah said...

huhuhu maceh
minggu dpn tuh
y membezakan kite cume mase
ekeke
(nk sedapkan ati)
slmt pulang utk kamu juga

Musafir Melayu said...

salam. bukan ke UiTM tu U yang lama, canggih, lengkap dengan prasarana dan infratructur yang hebat, mantap dan jitu?


takkan takda "hotspot" kot? =P

hey there syaira said...

hahaha..uitm dihatimu..agagaga

nur hidayah said...

to musafir melayu:
yaaa kenyataan tu memang betul
tp tuh utk kampus pusat la
kami d cawangan xdpt menikmati ape y d nikmati kat shah alam tuh
huhu

to syaira:
hahha yaaa uitm sentiasa d ati aku
xde mende laen d ati aku
kui3

anDi said...

mengenai no.3

rasa nak bantai kau.

dah! xyah gune berok aku lagi dah. syuhh3


HAHAHAHAHA. SAYA RUMET YANG EVIL

nur hidayah said...

upsss ekekeke
ala nin
kite sesame rumet ni xpayah la bekira sangat. ahaha