July 11, 2009

kehebatan tembikai menyerlah

memandangkan sekarang ni musim buah
ape kate kite cerita pasal buah...

saya memang sangat2 minat tembikai
(minat makan la)
entry ni khas kepada mereke y akan berkahwin xlame lagi
mane la tau time makan beradat tu
tatau nk wat menu ape
iye la kan...
nk makan pun kene la cantik sket2
raja sehari la katakan
huhuhu

tembikai y 1st
saya sediakan khas utk mereka y akan berkahwin dgn doctor gigi

Click the image to open in full size.

tembikai ke2
utk mereka y akan berkahwin dgn atlit negara
pasti mereka bangga
Click the image to open in full size.

tembikai seterusnya...
xtau ape motif dia
haha layan je la asalkan cantik
Click the image to open in full size.

dulu kecik2 saya suka naga
sebab sisik dia cantik
skrg ni saya masih lagi suke naga
bile tgk naga d tembikai
saya rasa naga itu sedap
Click the image to open in full size.

saya suke daun kat belakang tu
cantik sangat
Click the image to open in full size.

antara banyak2 tembikai ni
saya paling suke tembikai pertama tu





8 comments:

anDi said...

ak teringat pakcik ak seorang chef hotel, sangat terel mengukir tembikai

anak2 sedara datang kenduri semua pakat gatal tgn usek tembikai ituh.haha.

esok ko kawen, ukir tembikai bentuk YM ah. sbb terjodoh ngn org YM. oooops~



wakakaka


:P

nur hidayah said...

wakakaka bentuk tembikai y 1st tuh aku da cop
sok kawen aku nk wat emoticon y gelak guling2 tu
wakaka

Farissa@Farissa Butik said...

salam ziarah..jom singgah blog.tq

i . s said...

aku nak bwat bentuk manggis la! haha

nur hidayah said...

to i.s:
huhuhu kenape manggis
ada kenangan dgn manggis ke?

Musafir Melayu said...

best!

cakura said...

selain tembikai merah, tembikai len xley wat ker??
contoh tembikai susu ker, tembikai petak ker, atau sebagainye.

ley x???
tolong la jwab

nur hidayah said...

cakura: okay la aku tolong jawab :)
ko try la wat
xberdose pun
:P