June 26, 2009

jual air liur

huhuhu aku xsangka lak
air liur pun bley jadik bisnes
berita ni kat beijing

Click the image to open in full size.

(xde niat nk tunjuk pic y sexy ni)

dia jual air liur dalam botol
berharga AS$3.25 (RM11.40)
dia kate
air liur ni daripada gadis2 berumur 18tahun ketika dia sedang tido
(bagi mereka y berumur 18tahun kalau mahu cube..sila la)
mereka kate air ni d jual utk tujuan perubatan

yaa aku ada gak terdengar
lepas bangun tido
minum air kosong
ni sunnah tau
utk kesihatan gak
tp aku xsangka lak diorg jual cani

huhuhu agak2 kalao jual kat mesia laku ke mende ni?

7 comments:

anDi said...

eh sengal, air liur y kita telan klo minum air lps bngn tu, kan Dr.HM Tuah ckp, hanya berfungsi utk diri sndiri. lain air liur lain kesesuainnye. adoih. sengal.

haa..sengal jugak ko, blur kn la gamba pompuan tuh. hoh

Musafir Melayu said...

salam...lawak fakta ni
air liur boleh buat kesihatan ke?
selalunya air liur orang mesti nak cepat2 lap(lagi2 kalo terkantoi meleleh), bukan nk botolkn buat minuman(peram macam air tuak mungkin?)

cuba la air liur lelaki pun boleh dijual...mesti untung besar...laki kan suka "derma" air liur masa kuliah... :D

noor fatin said...

haish....aku xnk bygkan..xnk~ hahaha.gila ah..
ko rasa laku x kat msia? lalala~~

nur hidayah said...

hahaa aku pun xpaham la dgn pemikiran diorg..laku lak tuh

to andi:
aku xsave pun gamba tuh kat pc
maen amek je dari website
alasan mls nk blurkan

to musafir melayu:
wakaka korg la byk menyumbang air liur ek
cube la kurangkan
xpun korg botolkan la g jual
mane la tau ada untung :D

to fatin:
hahaha ko cube la jayakan bisnes ni d msia
kalo laku
aku nk jadik partner ko
wakaka

E said...

huii ni mesti busuk hahahah

pelupadanpenipu said...

a ah..
lg terbaik, lps bgun tido,kumuh2 dulu,bru telan..
dlm kitab2 syifa' ade terangkan..

nur hidayah said...

to E:
hahah nampaknye bisnes mereka laku
xtau la dorg kumen pape ke x
almaklumla ank dara sweet18 kui3

to pelupadanpenipu:
hahah no komen
nsb baek la mende ni xde kat negare mesia ni