June 27, 2009

luahan hati anas tahir

Photobucket

aku baru je bukak pasal 'koq'
huhuhu skrg ni tiada lagi koq y aku dgr d mulut beliau
yaa
aku baru je tgk vid y tbaru dia (xbape nk tbaru sangat la)

yela
ramai y kutuk dia kan
pasal vid nih...



aku suke vid nih
bukan sebab dia kutuk tomok
(aku xde la mencik sangat kat tomok tu)
dan dia da pun meluahkan isi hati dia
lagu peterpan, penyanyi mimpi y sempurna (saje type mende y salah kerana dia pun salah)
vid ni aku rasa dia nk bg ucapan je
nyanyi tuh sekadar sampingan je
kesian gak kat anas ni
ramai org mencik dia
aku suke giler dia...cz vid dia ni bley wat aku ilang tension


haha ko dgr la sendiri ucapan dia ek

dan ada gak y mahu menjadik seperti anas tahir
kire anas tahir wannabe la ni



huhuh aku suke kalo mereka wat gaya sendiri
xpayah la nk tiru ek
ilang seri

Photobucket

4 comments:

NOOR FATIN said...

aku xdpt tgk video tu..
internet slow..
cite pasal ape dia tu?
kutuk tomok?
xpaham
story2

hey there syaira said...

video tuh xleyh tgok..(+_+)
tenet sgt slow..hahaha..ekceli sal pe..? hehe..

nur hidayah said...

to all:
huhuh memang tenet sangat slow baru2 nih
kalo korg xtgk
korg xdpt rase klaka nyer
ekeke tgk la bile tenet da ok ek
bagi aku
anas tuh macam ajuk2 tomok aa
tp xde mende pun
cume peminat fanatik tomok je panas
bajek giler

NurSyuhada said...

Ya Allah abg anas,
rindu nye lidah panjang abg
jumper rayee ini di penang ye
hihihih~