July 7, 2011

yang merah itu polo

rasanya jiwa dan hati saya bukannya di restoren, mungkin dicelah-celah baju baby.. ahah :)

selepas merisik dan dirisik, kini saya telah bertemu jodoh dengan kekasih lama saya. mungkin ni lah yang dikatakan "kalau dah jodoh tak kemana".

kepada readers dan diri sendiri,

sempene bulan sya'ban dan bulan ramadhan yang bakal tiba ni, harap segala ibadah berjalan lancar, diterima segala amal, dan selamat menjalani ibadah puasa :)


welcome back Polo. good bye vivo..



lepas ni xpayah la pakai uniform yang seksis2.

6 comments:

NurZalina Osman@ NinaCole said...

yg ckap keje jusco dlm tue x best,,,agagaga,

nur hidayah said...

har3 tiba2 berubah fikiran lak...

Muhammad Faliq Noor Hakmarullah said...

kau nak berenti ke???

nur hidayah said...

faliq: aah, aku sampai ujung minggu ni je...pasni ko xpayah la nk rindu aku..hoho

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

yeah.da tukar job dlm ms sbulan. dahsat :D

nur hidayah said...

andi: hohoho tetiba ada keje kosong kat sane...aku pn gunekan la kesempatan y ada sebaiknya