May 29, 2011

3in1 baik untuk kesihatan minda

memandangkan result tak keluar lagi...pelajar2 UiTM dilanda debaran, kerunsingan, ketakutan, ketabahan, kebengangan, ketakwaan, kelalaian, dan keduniaan

tiba2 aku pun ter-flash back masa study week dan exam week...

maklumlah time tu blog aku suci dari entry2 baru... so aku jamakkan lah sekali semuanya dalam satu entry.


3 hari pertama study week aku balik rumah. konon-kononnya home sick. maka beginilah cara aku study di rumah, bagi mereka yang masih belum hebat lagi, jangan tiru... segala kemerosotan anda adalah atas tanggungan sendiri.


ni lah cara2 belajar sambil ber-tv dan ber-facebook.. 3 in 1 gittew..


sebagai warga mawar yang sejati, saya suke study di bilik dan study di hujung koridor kolej...gambar hujung koridor xsempat ditangkap memandangkan tengah khusyuk study. study group lagi...


ni boyfriend saya, biasanya dia dodoikan saya tidur dengan movie2 yang ada dalam perut dia. dia romentik, penyayang, kadang2 kuat cemburu.. err..


ni la keadaan meja komputer dan katil saya time study week...


tatkala terputus hubungan Internet, handphone, surat, fax...biarlah burung menghubungkan orang yang berada di Malaysia dan Indonesia..woha..


kadang-kadang, saya study kat library sambil menikmati aircond dan menikmati keindahan alam, mata pun terasa segar dan bersih. yeah!


jangan tak percaya, ni lah library uitm... tetiba aku bangge jadik warga uitm. aiceh...

study kat bilik snooker pun best gak..rasa bangge jadik warga mawar gak hoh~


sementara tunggu result ni, tak semestinya takde mende bley buat, memandangkan time jawab exam hari tu dah perah otak, study sungguh, berhempas pulas... dah macam jihad gak.. so, sementara menunggu result yang dikatekan keluar 17 Jun 2011 ni, tawakal lah, doa bebanyak..

bak kate omputeh...

you reap what you sow

so, ape yang lepas jadikan pengajaran..next sem perbaiki lagi segala kelemahan... (pesanan untuk diri sendiri ni, kalau nak terasa, silakan....)





ps: OMG...cepatlah bukak sem!... err tajuk tade kaitan dengan entry...biasa la tu...











2 comments:

Noor Fatin said...

mak aii. ada tv pulak, tu.. ekekee. xpa2, utk tidak bosan kan :P

nur hidayah said...

haha tv tu kat rumah...memang la ada