November 26, 2010

blog saya santek

saya dapat award dari fateen, thanks again :)


oh yeah, saya dapat award blog paling santek, somel, sepah... :P

bukan senang okay nk dapat award ni, kene jawab soalan yang xtau berape markahnya..

xde carry mark tahu :D


berikan satu nick name tuk pemberi awrd
c kecoh aten :P 

ucapan tuk pemberi award

rasanya baru je semalam saya belajar untuk mekapkan blog ni

xsangka dah dapart award hari ni... (memang baru smlm pun belajar)

thanks aten.. luv u... 

 

berikan 6 artis/ singerband yg kornag minat

faizal taher (saje letak no1), black, maher zain,.... aku tgh giler2 kat mereke.

byk lagi la...malas nk fikir

 

bagi award ni kpd 7 blog yang cun dan cantik

syaira
fatin
ain
azie
koda
kak nur
nina

"OK DONE! bg mereka yg telah di pilih sbg blog yg chntik..tahniah! mmg cantik blog korg..ngn gaya penulisan korg yg berbeza2..keep it up bebeh! yg xterpilih bukan xcantik..cantik jugak..cma saya hanya bole memilih 7.. :)" (fateen,2010).

wah macam ayat artis kamu nih.. ekeke maceh yaa ten...


2 comments:

Cik Ateen said...

xbole bla nick name aten c kecoh ateen..HAHAHAHA~~

pastu siap ade end note coz mnggnakan ayat ku..hehe.. i likeee... :)

nur hidayah said...

huhuhu haruslah wat citation :P